2014. február 16., vasárnap

Verseny, helyzetjelentés, meg minden

Sziasztok!
Először is két versenyre szeretném felhívni a figyelmeteket. Legjobb barátnőmmel, Rose Kingel közös 'design and beauty' blogunkon indítottunk egy fejléc szerkesztő, illetve egy sima blogversenyt. Mindkét versenynél különböző kategóriákat találhattok, amikből válogatva megtalálhatjátok azt amelyikben szívesen megmérettetnétek magatokat. További információkat itt találtok. Ha valamelyik verseny felkeltette az érdeklődéseteket jelentkezzetek bátran, mindenkit várunk sok-sok szeretettel!

A másik dolog amiért ezt a bejegyzést írom, talán néhányotoknak nem a legjobb hír. De mentségemre szóljon jelen esetben ezt találom a legjobb megoldásnak. Gondolom még emlékeztek rá, hogy az előző rész több hetes kihagyás után került fel. Ennek legfőképp idő hiány volt az oka, de az is közrejátszott, hogy ihletem sem nagyon volt az íráshoz. Visszajelzéseket sem nagyon kaptam és a statisztika is elszomorító a kezdetekhez képest.  Többek között ezért is döntöttem úgy, hogy a blog meghatározatlan ideig szünetleni fog. Úgy érzem most egy kis időre van szükségem, hogy megálmodhassam, hogyan is szeretném alakítani a történetet. Még nem tudom meddig fog tartani ez az állapot, de azt biztosan megígérhetem, hogy fogtok hallani még felőlem.

Ölel titeket:
April Hyland.

3 megjegyzés:

  1. April! Ezt nem teheted velünk/velem! Eddig még nem olvastam a blogod, ma reggel kezdtem el és nsgyon megtetszett. Remélme minnél hamarabb a JÓ döntésre tudsz jutni ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lau!
      Örülök, hogy megtetszett a blog és ne aggódj a mostani állapot nem végleges. Hamarosan folytatni fogom a történetet!:)
      April Hyland x

      Törlés